2000-ben végeztem tanítóként, majd 2004-ben gyógypedagógusként. Tanítóként nagyon hamar világossá vált számomra, hogy nincs elég eszköz a kezemben, hogy azokat a gyermekeket segíthessem, akiknek a leginkább szükségük van rá, akik több figyelmet és megsegítést igényelnek, mint társaik.
2004 óta dolgozom gyógypedagógus tanárként. Valamennyi korosztállyal – a kisóvodástól a fiatal felnőttig – volt / van lehetőségem foglalkozni. Kortól, nehézségtől függetlenül az egyetlen és legfőbb cél, hogy képességeik és ezáltal lehetőségeik kibontakoztatásában minél több segítséget tudjak nyújtani.
Pedagógusként és szülőként is tudom, hogy minden apró lépés, eredmény, fejlődés mögött óriási erőfeszítés, hosszú, göröngyös út, rengeteg munka és kudarc áll; gyermek és szülő részéről egyaránt.
Hálás vagyok, hogy olyan módszerrel, programmal dolgozhatok, ami ezeket a kis lépéseket, eredményeket megsokszorozhatja, ami a hosszú, nehéz utat lerövidítheti, kiegyenesítheti.
Raáb Krisztina vagyok, gyógypedagógus tanár és extra lesson fejlesztő tanár. Gazdasági területről jövök, gyermekeim születése után (2003.) fordultam e terület felé, s kezdtem meg tanulmányaimat Győrben, mivel rájöttem, hogy a segítő hivatás motivál igazán. Különösen az, ha szomorú, önbizalomhiányos gyermekkel találkozom. Nekik szeretnék segíteni.
Óvodástól a fiatal felnőttig mindenféle korosztállyal volt és van lehetőségem dolgozni, az enyhe fokban értelmi fogyatékos gyermekektől a részképességzavarral küzdő, vagy figyelmi nehézségekkel küzdő, akár magas intellektusú gyermekekig. Számomra a legfontosabb, hogy a hozzám forduló gyerekek segítségemmel elfogadják magukat, nehézségüket, ugyanakkor tudjanak változni, fejlődni, s ezért erőfeszítéseket tenni. S hogy elhiggyék, hogy értékesek.
Ez a program nagyon jó eszköz mindehhez! Örülök, hogy megismertem, s dolgozhatok vele.